Ads

jom kita kawan

Friday, December 13, 2013

Panda eyes

Terima Kasih Allah... 

 Assalamualaikum sahabat...


sad right??ermmm...it present my mood for today..
sometimes,when we have some problems,it better to not brag out to other people.coz we can't trust even the closest person to us.

regrett????not regret the way i choosed but regret i still cant make it mine.
feel like looser.but Allah knows better.
bersama airmata pasti ada senyuman
bersama kesedihan ada kegembiraan
bersama dugaan ada anugerah
bersama musibah ada hikmah
semuanya merupakan ketentuan yang pasti

aku tidak sehebat Khadijah yang amat Rasulullah sayangi
aku tidak setabah Rabiatul Adawiyah yang begitu setia dalam sengsara demi meraih cintaMu
aku juga tidak sesolehah Siti Fatimah,penghulu bidadari syurga
juga
aku tidak sekuat Sumayyah dan Asiah jauh sekali seperti Siti Hajar dan Sarah

lalu,bantulah aku Ya Allah!!teguhkan imanku!sentaiasalah bersamaku dalam menghadapi kehidupan ini!
sometimes we cant make everyday is our day :'(






No comments:

Post a Comment