Ads

jom kita kawan

Sunday, March 22, 2015

Susah itu biasa



Terima Kasih Allah... 

Assalamualaikum sahabat...


Mula2 lahir... meniarap, merangkak, dan kini masih merangkak
Follow apa yg Allah bagi tanda
Satu persatu
Yg baik belum tentu baik utk kita
Yg buruk belum tentu buruk utk kita
Dalam melalui takdir... lalu sahaja
Gerak rasatak pernah menipu
Yg menipu kita itulah fikiran
Fikiran itulah iblis
Yg tak suka kita berserah diri pd Allah...
Aku.. lalu.. satu persatu...
Jatuh Allah bangunkan
Jatuh lagi Allah angkatkan
Jatuh berkali2... Allah tak pernah membiarkan hambaNya yg berserah diri...
Jika jatuh itu akan menjadikan aku hambaNya yg baik
Aku redha...
Aku terima baik dan buruk...
Aku redha dengan apa yg telah tertulis...
Senyum aku.. datang dan pergi itu perkara biasa...
Susah juga aku dah biasa...
Sedih juga aku sudah biasa..
Senang juga aku dah rasa..
Yg aku belum rasa... hanya mati...


No comments:

Post a Comment