Ads

Digital clock

jom kita kawan

Sunday, November 9, 2014

5 Tip merawat Resdung



Terima Kasih Allah... 

Assalamualaikum sahabat...


Ada tak antara kawan-kawan ida yang ada RESDUNG??
Pernah tak korang duk auchemm..auchemmm..auchemmm tiap2 pagi??(bersin ler tuu) :P
dah puas berubat tapi belum ada rezeki nak sembuh..
dah habis makanan pantang tak boleh makan tapi macam tu la jugak..








tengok gambar2 kat atas tu..scary je kan???

 Jom saya bagi sedikit tip bagaimana mengurangkan resdung.

Jika korang sedang mendapatkan rawatan resdung, boleh baca kombinasi doa-doa ini:


1.Baca surah al-Fatihah

2.Baca Selawat syifa'

3.Baca Surah al-Israa' ayat 82 ...7 kali sambil tangan memegang hidung

4.Baca doa di bawah ini 7 kali sambil tangan kanan memegang hidung



5. Hiris halus 3 biji bawang merah,ambik 2 helai daun sirij dan secubit biji sawi..Masukkan kedalam magkuk dan tuangkan air yang mendidih.wapkan ke muka anda.
amalkan selalu.

itu serba sedikit tip yang boleh saya kongsi dengan korang semua..
moga bermanfaat yer..

dan kalau ada yang nak ambik set resdung dengan saya,boleh click terus kt bawah yer..

ORDER NOW!!

dan kalau nak dapatkan consultation dari saya dulu,wasap terus ke 

012-6818241
ida omar

Insyaallah saya cuba yang terbaik tuk korang semua

hug with love






No comments:

Post a Comment