Ads

jom kita kawan

Friday, May 2, 2014

Rambut gugur selepas bersalin

Terima Kasih Allah... 

 Assalamualaikum sahabat...


YEAY!!!! RAMBUT DAH XGUGUR!! CEGAH rambut gugur dalam beberapa minggu shja.
kembalikan MAHKOTA ANDA 


✿ Malah Masalah keguguran rambut terjadi baik di kalangan lelaki mahupun wanita. Banyak faktor yang menyebabkanberlakunya masalah ini. Kalau nak tahu, kebanyakan syampu yang kita sendiri gunakan tu pun banyak bahan kimia TERLARANG sebagai contoh PARABEN. Mana nak elok rambut. Bukan saja rambut banyak yang gugur, malah boleh menyebabkan KANSER tau !


Kami yakin anda dah guna bermacam produk tapi tak berjaya. Ada yang mahal ada yang murah, tapi tak menjadi apa. Lebih teruk, duit banyak dah habis, tapi rambut semakin menipis ! Aduhhhh...pening-pening, habis macam mana ni ?!

✿ Sudah, BERHENTI, CUKUP ! Sekarang, tak perlu nak keluar belanja mahal-mahal lagi, KAMI BANTU anda UNTUk CEGAH KEGUGURAN RAMBUT dalam BEBERAPA MINGGU saja. Malah ada yang seawal 1 MINGGU dah nampak kesannya !!

Memperkenalkan ......

-----------------------------------------
SET RAWATAN RAMBUT GUGUR :
------------------------------------------
mengandungi ~

a. B- Complex – Inositol, salah satu vitamin B, membantu pertumbuhan rambut. B12 pula adalah satu lagi vitamin B yang menghalang keguguran rambut kerana B12 merupakan komponen rambut itu sendiri.

b. Zinc – berfungsi untuk mengawal hormon dalam badan dan membantu penyelenggaraan kelenjar minyak yang dirembeskan pada kulit kepala.

c. Revitalizing Shampoo dan Lightweight Conditioner dari Prosante Hair Care untuk rambut yang lebih sihat bersih dan mudah diurus. Hanya yang SEMULAJADI. Tidak mengandungi bahan kimia yang boleh menyebabkan kanser seperti paraben, SLF, SLS dan lain-lain

Gabungan ke empat-empat produk ini menjadikan RAMBUT anda KUAT, mengurangkan kehilangan rambut, memBERSIHkan kulit kepala, MELEMBUTkan dan MELEBATkan. Anda dan kelaurga pun PASTI suka membelainya setiap masa !

SET ini boleh digunakan oleh LELAKI mahupun WANITA.


✿ Nak tahu HARGAnya ?
Cuma serendah RM235 SAHAJA untuk set lengkap SET RAWATAN RAMBUT GUGUR ini yang boleh bertahan hingga 4 bulan !

Tapi TUNGGU... ... kalau anda PM kami dulu, anda layak dapat HARGA DISKAUN lagi. Dan Of koslah lagi murah dari harga di atas tu kan !! 

nak jana pendapatan sampingan pun boleh.hanya denga shaklee.jgn risau xpandai berniaga kerana ida akan bimbing sampai boleh berjalan sendiri.

012-681 8241 ida



No comments:

Post a Comment