Ads

Digital clock

jom kita kawan

Friday, April 4, 2014

VITAMIN C PUN BOLEH WAT MASKER???

Terima Kasih Allah... 

 Assalamualaikum sahabat...

Kelebihan vit.C SR

kita biasa dengar wanita dan emas memang xdapat dipisahkan...
dan sekarang tambah 1 lagi yang xdpt dipisahkan dengan wanita..vitamin C..iaitu vitamin kecantikan..
wanita dan kecantikan boleh ke dipisahkan rasa2nya????
ok jawab sendiri yer..hihihihi

wanita sanggup berbelanja lebih semata2 untuk cantik.ada yg sanggup suntik..operate dan mcm2 lg lh..t
tapi sekarang xpyh nak risau dh..vitamin dr shaklee dh ada..sila makan vit c SR dan xperlu risau2 dah..
terbaaaaaeeeekkkkk...kalau tak takkan lh vitamin c slalu jer liciiiinnn stok???hahaha

secara amnya,vitamin c ni kita perlu untuk mengekalkan kulit yang cantik malah ia merangsang pengeluaran kolagen.
vitamin C juga boleh mengurangkan garis2 halus yang tidak diingini dan banyak lagi lh dia berkuasa untuk bertindak..
dan hari ni sy mcm ada tarikan magnet nak kongsi pasal masker vit C..bukan stkt makan jer,boleh jgk wt masker???bapakkk super jimattttttttttt
sblum ni ada yg buat masker dengan ESP+vit E, vivix lh, serbuk colagen lh..habis semua produk shaklee jd masker..
nasib baik xde lg yg try laundry powder wat masker..hikhikhik

so ini dia cara nak wt masker



ni plak testimoni org2 yg dh biasa ambik vit.C and pernah wat masker



sekian saja.
wassalam.

berminat nak join kumpulan besar saya untuk jana pendapatan?jangan risau xpandai nak berniaga kerana kami dalam kumpulan besar ni akan menarik anda supaya berjaya seperti kami..

012-6818241
wassap/telegram

No comments:

Post a Comment