Ads

jom kita kawan

Sunday, April 6, 2014

Pencuci muka NutriWhite Shaklee– Gentle Deep Foaming Cleanser.

Terima Kasih Allah... 

 Assalamualaikum sahabat...


Entri kali saya tak mahu sharing mengenai vitamin, tapi masih lagi nak sharing produk yang berkaitan dengan shaklee. Belum terkeluar dari 'landasan' Shaklee kan? Blog ini kan cerita tentang Shaklee ajee... Betul tak?. hihihi xjgk..ada jer sy masukkan citer personal sy kan???
tp wat masa sekarang,anak baru 3 bulan..dh lama xpegi berjimba2..so entry shaklee la jawabnya.

Mungkin ramai yang belum tahu Shaklee mempunyai produk penjagaan kulit selain dari produk berbentuk vitamin. Kalau vitamin untuk penjagaan kulit dari dalaman, bahagian luarankulit pula jangan dianak tirikan. Untuk itu entri kali ini ingin berkongsi kebaikan pencuci mukaNutriWhite Shaklee– Gentle Deep Foaming Cleanser.


Apakah keistimewaan produk ini?

Menjadikan kulit wajah kita segar dan bersih

Rumpai laut menghilangkan kekotoran, membuang sel-sel mati dan menegangkan

Alga Hijau menyahtoksin dan melembapkan

Strawberi Begonia mencerahkan dan mengimbangi pigme

Memberi cucian lembut dan menyegarkan serta tidak menghakis atau mengelupas


Saya rasa agak terkejut masa 1st time order pencuci muka Nutriwhite Shaklee ini. Apa taknya saiznya agak besar 150 ml. Tapi berbaloi-baloi. Guna sedikit saje tak sampai pun sebesar kacang hijau dah berbuih banyak. Macam ni bolehla guna sampai setahun.boleh kongsi gn suami plak tu..
(org lain xtw la kongsi x..tp sy gn suami pakai pencuci muka yg sama jer..hihihi)

Rasa segar dan nyaman sebaik sahaja wajah ni dicuci dgn Nutriwhite Shaklee. Kulit pun rasa lembut dan licin. Kalau semut lalu pasti jatuhlaa... huhuhuhu... Cuma satu saja yang tak best sebab tiada haruman wangian. Saya rela abaikan haruman wangian ini kerana pencuci muka Nutriwhite Shaklee ni bebas dari bahan kimia dan sintetik berbahaya. Memang selamat untuk kulit muka kita.

Kepada anda yang memang memilih sesuatu produk kerana jenama janganlah risau. Produk Nutriwhite Shaklee ini memang setanding dengan Estee Lauder dan SKII. Ia dihasilkan dari sumber semulajadi yang tidak memberi kesan sampingan.

kalau tiap2 bulan kita kena beli pencuci muka,sekali beli pencuci muka RM 20+..baik beli yang ni jer..dh tentu2 4-5 bulan boleh pakai..harga pun berbaloi2..

sekian.
wassalam

Berminat nak join kumpulan besar sy dengan pendapatan tambahan 4angka -5 angka sebulan???
 wassap/telegram/sms 012-6818241 ida.
jgn risau xde pengalaman berniaga kerana kami sedia membimbing anda untuk dapatkan pendapatan sebanyak itu..

No comments:

Post a Comment