Ads

jom kita kawan

Wednesday, April 2, 2014

kenapa WAJIB join SHAKLEE?????

Terima Kasih Allah... 

 Assalamualaikum sahabat...

Mari saya cerita kenapa WAJIB jadi ahli Shaklee
1) CASH REBATE/BONUS dimasukkan ke dalam akaun ahli sendiri
Saya cukup suka lah mengingatkan mana-mana pengguna tegar Shaklee supaya mendaftar menjadi ahli. Sebabnya pasal CASH REBATE/BONUS ni lah."Nak dapatkan harga ahli, sila guna ID saya". Anda rugi tau. Kerana beliau menyuruh orang membeli dengan ID beliau, dan akhirnya beliau yang dapat CASH REBATE tu, sedangkan sepatutnya jika pengguna tegar Shaklee tadi mendaftar sebagai ahli, pengguna tadi bukan sahaja dapat harga ahli, malah melayakkan pengguna tadi juga untuk mendapat CASH REBATE!

CASH REBATE ni sama jek konsepnya macam Jusco Card, Bonus Link, PETRON station, even macam TESCO CARD dan MESRA Card PETRONAS. Bila beli certain2 amount, korang dapat diskaun dan rebate balik kan? kan? SAMA LAAA SHAKLEE pon.
Sungguh kemudian, pengguna tegar tadi pula mencari lah pula consultansi macam mana nak makan vitamin-vitamin Shaklee yang dia beli tadi. Sedangkan sepatutnya pengguna Shaklee ni berhak mendapatkan konsultansi terbaik dari pengedar Shaklee yang menjual pada mereka. Akhirnya pengedar Shaklee lain yang jadi mangsa sedangkan satu sen keuntungan pun tidak dapat pada mereka.
Buat pengguna tegar Shaklee, seharusnya bila jadi ahli Shaklee, bukan sahaja membership tak perlu renew setiap tahun, malah anda sepatutnya dapat masuk group2 eksklusif, malah konsultansi juga adalah seumur hidup juga. Sebab itulah amat penting untuk anda mendaftar dengan orang yang betul-betul berkredibiliti dan berada dalam kumpulan sokongan yang betul. Maklumlah kebiasaanya ahli Shaklee yang asalnya nak makan sendiri biasanya end up akan jadi pengedar Shaklee jugak disebabkan terlalu banyak benefit yang mereka boleh dapatkan dengan Shaklee. Sebab ini jugalah pemilihan kumpulan yang berkualiti amat penting sebelum jadi ahli Shaklee. Bukan main pick up the distributor sahaja ya! Macam saya sendiri, 3 tahun lepas saya hanya pengguna tegar Shaklee. Mana tahu selepas 2 tahun, tiba-tiba saya ingin jadi pengedar Shaklee pulak? Syukur saya tidak tersalah pilih kumpulan. Fiuuuhh!! LEGAAAA TAU!


2) SISTEM SHOPPING ONLINE
Selepas ni, mulai Oktober 2013, pembelian produk Shaklee akan sangat mudah dan tracking juga semuanya adalah online. 

Bukan sahaja memudahkan pengguna Shaklee yang mahu makan sendiri, malah amat memudahkan juga bagi ahli Shaklee yang menjadikan Shaklee perniagaan mereka.
So, macam mana? jom jadi ahli Shaklee. Buat apa bg CASH REBATE/BONUS ni kat orang kan. Baik masuk poket sendiri ye tak?



3) PENGHANTARAN DIURUSKAN PIHAK SHAKLEE
Yang ni memang dari dulu dah begini. Itu yang seronoknya berniaga dengan Shaklee ni! Lagi-lagi untuk suri rumah yang tidak bekerja dan bergelumang dengan anak kat rumah tu. Memang syok! Tak payah pergi ke pejabat pos pun! Online jek dari rumah. Belikan barang secara online, dan address penerima terus kepada customer kita! So tidak lah perlu terkejar2 nak ke pejabat opis, dengan nak angkut anak lagi, dengan nak ambil anak kat sekolah lagi. Jangan tak tahu ade jek pengedar Shaklee ni duduk luar negara, tapi sales dia semua kat Malaysia tau!

UNTUK YANG NAK BUAT PART TIME? Huh! Lagi lah senang! Apa yang anda perlu buat hanyalah marketing jek tau. Buat blog cantik2 macam saya punya. Hehe. Buatlah juga page macam saya punya ni. Hehe. Iklankan, dan tunggu customer datang. Ambil duit customer dan kita transfer kan ke Shaklee pula! Oh, ini menjurus pula kepada next kelebihan!


4) TAK PERLU MODAL JIKA NAK NIAGA! 
Kerana apa? kerana customer dah bayar anda dulu! Barulah anda terus jek online dan terus orderkan terus untuk customer anda. Haa, yang tentang consultation, tentulah pengedar yang orderkan ni kene beritahu. Ops, ini jika untuk siapa yang jana pendapatan dari rumah ya!



**AWAS !!**
TAWARAN coaching dan marketing ini mungkin anda tidak perolehi jika mendaftar dengan orang lain . Dan saya tidak bertanggungjawab jika anda tidak dapat BONUS seperti yang dinyatakan di atas!



Sekian.

Wassalam.

No comments:

Post a Comment