Ads

Digital clock

jom kita kawan

Friday, January 24, 2014

TIP mudah berhenti merokok

Terima Kasih Allah... 

 Assalamualaikum sahabat...

ROKOK....perkataan yang dah begitu sinonim dengan masyarakat kita kan..tapi Alhamdulillah semakin ramai yang sedar akan bahayanya ROKOK ni..

tapi sebelum tu,maaf kepada perokok2 tegar diluar sana..entry ini bukanlah sebab saya benci kalian tapi kerana saya amat menghargai kalian..hehhee jauh sekali nak marah kalian merokok kerana sejujurnya kalian membeli rokok menggunakan duit kalian..1 sen pun xde mtk dgn sy kn??so sewajarnya,kenapa sy perlu marah jika kalian merokok?
INI KERANA SAYA SAYANGKAN NYAWA KALIAN & KELUARGA!!!!
siapa sy nak sayangi kalian??yer..saya bukan sape2..tapi insyaallah dengan ikatan saudara sesama muslim,itu xmelarang untuk kita saling mengambil berat sesama kn??



jadi berhentilah merokok sebelum rokok mematikan anda dan orang yang anda sayangi..
betul ni..bukan cobaan dah..



kalau akhbar ni meniou,sy pun menipu la...
sy sedar yang tak semua perokok di Malaysia ni xde niat nak brehenti..sebenarnya anda nak je berhenti dari merokok kan???tapi SANGAT SUSAAAAHHHH..
macam mana sy tw susah???
kerana suami saya juga seorang perokok sebelum kami kenal lagi..dan Alhamdulillah sebelum kami berkahwin, Allah dan bukakan pintu hatinya untuk berhenti..dan sy tahu bagaimana susahnya mereka untuk berhenti merokok.bagaimana selepas makan,mesti mereka nak 'CUCI' mulut dengan rokok/nikotin..tambahan lagi bila makan sesuatu yg pedas..

jadi para isteri,sokonglah sang suami jika mereka berniat untuk berhenti..ini kerana sokongan anda akan menguatkan lagi niat mereka untuk berhenti merokok.

jadi apakata hadiahkan mereka dengan VIVIK dari SHAKLEE ni??? ;)

jom kita tgk apa kata ustaz2 tentang rokok ni...






dan jom ikuti serba sedikit testimoni mereka yang dah berjaya berhenti merokok.
bukan niat nak berhenti merokok,tetapi secara tak sengaja terberhenti merokok..
hihihi...






dari testimoni mereka ini,kita tahu yang mereka bukan nak berhenti tetapi terpaksa berhenti.
ini kerana selepas mengambil VIVIK,rokok akan terasa pahit seperti hempedu.
dan ini boleh jadi salah satu ikhtiar untuk anda..apa salah mencuba kn jika benar niat anda untuk berhenti merokok demi keluarga yang tersayang.

dan kt sini serba sedikit tentang VIVIK



moga anda dapat sedikit sebanyak manfaat dari apa yang saya tulis..

jika ingin tanya pendapat/nak join atau segan nak komen..g kt FB sy noraida omar

NAK BELI VIVIX SEKARANG??


xpun whatsapp : 012-6818241...

free consultation/ada hadiah menanti

wassalam.




No comments:

Post a Comment