Ads

Digital clock

jom kita kawan

Thursday, October 18, 2012

DIY *** kad..

Terima Kasih Allah...
terima kasih Allah dengan kuasaMu, hambamu ini masih lagi berlakon di pentas Mu..
Lama tul xupdate..wlaupun jrg jgk hapdate pe2..tp arini rasa ada sesuatu je simpan kt sini coz list2 ....... selalu je hlg..dlm kate lain lupa ltk mana..kehkeh..insyaallah lau ada rezeki dn dipanjgkan jodoh,ana akan menamatkan zaman bujang thun depan..lmbt lg kn???(sedapkan ati coz xwt pe2 pn lg..ksus pun blum..)
tp jgn cpt mlatah,sbb arini ana dh buat sesuatu dh...arini dh siapkan 2 bnda..mula2 list,pastu kad..heheheh saje ngade2 nk DIY je kad..byk lk mrapu ptg2 ni kan??hihihi 


itu lh hasil yg dpt diconteng sket2..masa mula2 print tu agak ok lh kn sbb ana bukannye kretip motip sgt..pastu tnya2 pakcik google lak sal bingkai dlm kad tu...pastu jumpalh 1 blog DIY kad sdri..**lupa lh cri kad tu kt mna td..tp dia bg keizinan nk copy..so,sape2 yg nak pun,boleh lk ambik ..

inilh bingkai dia..tp ana tukar dianyer colorlh..

dlm pembikinan kad ini,photoscape byk membantu...hehehe
selamat mencuba B2B..

p/s: ana seorg yg amt buta seni dan lgsung xpndai lukis2 ni...korg yg pndai mlukis tu,mcm2 software leh guna k.. ^_^// peace no war






No comments:

Post a Comment