Ads

jom kita kawan

Monday, October 26, 2015

Dugaan mematangkan kita



Terima Kasih Allah... 

Assalamualaikum sahabat...


Dugaan yang bersilih ganti yang Insyaallah yang akan mematangkan lagi alam kehidupan kita..

Dan Alhamdulillah aku masih disini..aku masih diberi peluang untuk menghabiskan kenangan2 yang telah terbina..
Kenangan2 yang telah sama2 dicipta..

Syukur ya Allah aku terpilih terima dugaanMu..
Syukur ya Allah Kau pilih aku untuk diduga..
Kerana tanpa cuitan dariMu,mungkin aku akan lalai..
Aku akan terlena..
Aku akan terus mengejar dunia tanpa sedar..


Dalam mempelajari sesuatu tentang kehidupan,ia banyak mengajar aku erti sabar,tabah,positif,redha dan bersyukur..

Insyaallah banyak perkara yang boleh menjadi iktibar dan teladan. Moga hari-hari mendatang akan lebih cemerlang,terbilang bukan hanya dalam hidup di dunia,tetapi juga bertingkatya ilmu akhirat..

USAHA.YAKIN.DOA.TAWAKKAL..

InsyaAllah.Ameen.

No comments:

Post a Comment