Ads

jom kita kawan

Tuesday, October 11, 2016

SLE dengan VIVIX SHAKLEE



Terima Kasih Allah... 

Assalamualaikum sahabat...



Ida memang ada beberapa orang pesakit SLE yang mengamalkan suplemen Shaklee untuk terus tingkatkan kesihatan mereka. Sehingga kini alhamdulillah kesihatan mereka makin baik, dapat teruskan pekerjaan seharian, alhamdulillah.


SLE boleh menyerang pelbagai organ dalaman


Kes 1
Sebaya dengan saya, seorang lelaki. Masa saya jumpa dia dulu, langsung tak boleh bergerak jauh. Saya perlu hantar Vivix ke rumah beliau. Masa tu beliau terkena kayap. Khabarnya SLE telah menyerang sarafnya dan buah pinggang. Beliau tawakal mencuba Vivix .

Selang sebulan bila saya tanya khabar, katanya alhamdulillah dah sihat. Dah boleh bekerja seperti biasa. Dos yang beliau ambil pun tak banyak, sebab hanya membeli Vivix selepas 3 bulan. Jadi walaupun dengan dos rendah, alhamdulillah berkesan untuk beliau.


Kes 2
Wanita, berumur 39 tahun sekarang. Mild SLE di mana SLE tidak menyerang mana-mana organ. Tapi butterfly rash tu sentiasa ada pada mukanya. Beliau konsisten dengan Vivix , Omega Guard, GLA,Carotomax, ESP dan Ostematrix.

Beliau ni telah ambil Shaklee sejak setahun lebih lagi, alhamdulillah demam dah tidak sebulan sekali, sakit sendi dah tiada. Beberapa bulan lalu beliau ada cuba produk lain, hanya seminggu terus efek kepada beliau. Butterfly rash jadi sangat merah, dan infection pada mata. Seminggu bertapa di Hospital Selayang.

Jadi, pesakit SLE jangan simply tukar-tukar produk sebab kena kaji dulu produk yang nak diambil sebab ia akan efek dengan cepat pada anda.




Kes 3

Wanita, saya tak ingat berapa umurnya. Tapi SLE telah menyerang buah pinggangnya. Beliau juga ada kudis-kudis pada kulitnya yang sukar diubati. Beliau tanya pasal Vivix dari 2 bulan yang lalu. Bila dia diam, saya ingat dia tak minat lagi.

Tapi bulan lepas beliau hubungi saya nakkan Vivix , rupanya 2 bulan beliau menyimpan duit untuk beliVivix . Alhamdulillah tak sampai seminggu, kudis beliau dah kering pun, kesihatan bertambah baik.

Ada satu lagi testimoni, anda boleh baca ya.

Testimoni Vivix SLE


Vivix Untuk Pesakit SLE

Untuk pesakit SLE, ada juga beberapa produk yang anda tidak boleh ambil dan ada yang memang sangat berkesan kepada anda. Semuanya mesti berdasarkan tahap kesihatan anda juga. Contohnya kalau SLE telah menyerang buah pinggang, memang tak banyak produk Shaklee yang anda boleh ambil. Ini disebabkan kita bimbang ianya akan membebankan buah pinggang anda.

Pesakit SLE perlukan tingkatkan pertahanan badan mereka. Ini disebabkan ia sejenis penyakit autoimmune, jadi sangat penting pertahanan badan mereka kuat. Justeru Shaklee membantu meningkatkan pertahanan badan melalui suplemen natural.

Mendapat SLE juga bermakna anda perlu hati-hati dengan pengambilan chemicals, kena elakkan penggunaan bahan yang mempunyai chemicals yang tinggi disebabkan tubuh dan kulit anda memang sensitif. Kebanyakan mereka yang menggunakan Vivix dan lain-lain produk Shaklee telah mampu mengurangkan pengambilan ubat terutama steroid, ada yang boleh tinggal terus steroid.

Jadi dengan manfaat ini, tidak syak lagi Vivix memang terbaik untuk penyakit SLE.

kredit : vitamin cerdik

Nak ORDER??


Atau wassap ida terus di +6012 6818241 

No comments:

Post a Comment