Ads

Digital clock

jom kita kawan

Tuesday, December 29, 2015

Sahut Seruan Pak Menteri

Terima Kasih Allah... 

 Assalamualaikum sahabat...


Hari ni semua pakat duk viral pasal buat kerja lebih
Seemua gara-gara menteri yang bagitahu depa buat kerja lebih dari 1..
kekekkekekek #aptb

"Selepas mencadangkan rakyat buat dua kerja untuk tambah pendapatan, Datuk Ahmad Maslan berbangga beritahu dia sendiri buat tiga kerja iaitu ahli parlimen, timbalan menteri dan ketua penerangan umno." CnP

Nak terjebak la jugak dengan viral ni..

kerja 1
Ida 8-5 pm kerja makan gaji..kadang duk site,kadang duk opis..

  kerja 2
Dalam masa tu jual shaklee jugak..kekekeke
24/7 hokayyy jual shaklee
Nak beli?

Meh PM ida
+6012 6818241



 kerja 3
wat part time pasang pelamin jugak(kadang2)

kerja 4
jual baju (dropship jer)

kerja 5
jaga anak sorang2 sebab PJJ dengan suami)

ok itu yang namapk je lah..

yang tak nampak tak payah beria sangat la nak tulis..

takkan basuh pinggan,basuh baju,basuh lantai pun nak kena tulis kot?


erkkkk #pitammak

#okbai
itu jer nak cakap :P





No comments:

Post a Comment