Ads

Digital clock

jom kita kawan

Wednesday, September 24, 2014

COLLAGEN TERLARIS

Terima Kasih Allah... 

 Assalamualaikum sahabat...

Dah lama betul xkeudara..hihhi bersawang dh rumah nih..
bkannya sibuk tapi bila dh ada anak kecik..mmg dialh yg pertama yg akan merangkak bila buka laptop..hbs ketepuk2nya keyboard..adehh..anak..anak..
tp xpe..dialah penghibur..dialah nyawa..

mmg agak terlewat entry kali ini untuk brekongsi pasal COLLAGEN SHAKLEE..
sbnrnya dh lama ambik tp xpernah la pulak terasa nk buat perbandingan gambar dulu dan sekarang..
malu2 kucing gituww nk selpie..hihihi

tp ptg td ank tdo dan ida xtw nk buat apa..so tgk2 gmbr lama..lorh..kenapalh muka aku ni teruk bebenor dgn jeragat atas hidungnya..kusamnya..xsekatalh...adehh..malu sgguh..tp xpelh..itu dulu.hihihi 

kalau rasa nk muntah tgk gmbr ni sila muntah dulu dan sambung baca balik yer..

Lepas ambik collagen SEKOTAK..lain dah sket rasanya..xdelaha cun melecun tp xdelh teruk bebenor mata memandang kan..
masa tu ida beli collagen bukan harga promo tau..so mhal lh sket..
disebabkan mahal,1 sachet tu ida bahagi 3x ambik..hihi JIMATTTTTT

nak suh collagen tu cepat lg bertindak,ltk collagen bawah lidah,kemam dan lepas tu baru telan..xhbs 5 sachet mesti nmpak kesan..samada TUMIT JADI BERSIH, TAPAK TANGAN HALUS,
SIKU XBERKERAK,BIBIR PINKY2...byk lg lh..lain org lain kesannya..



diperbuat dari sisik ikan merah..mmg betul2 pure..
sbb collagen mmg asal dari haiwan..

JOM ORDER SEKARANG


kenapa ida suggest dgn VIT.C or VIVIX??

sbb kedua produk diatas adalah TERBAIK untuk CEPAT CANTIK & CEPAT KURUS
;)

tapi kalau nak ambik 1 produk je pun ok jer..
untick balik kt item yang tak nak tu yer
apa2 yang xtw boleh contact ida untuk tanya yer

#shakleeeffect
#shakleestargrup
#shakleekualalipisguamusang

012-6818241 ida omar

nak tahu bagaimna dapat collagen+dapat FREE MEMBERSHIP+BONUS
JOM BISIK2 JUGAK..






No comments:

Post a Comment