Ads

Digital clock

jom kita kawan

Tuesday, August 27, 2013

alkesah suami alahan ketika isteri hamil

Terima Kasih Allah... 

 Assalamualaikum sahabat...

lama xmencoret khabar kt sini kn??walaupun xde yg tnya khabar..hihihi
just quick update jer..straight to the point la kn..
suami alahan ketika isteri hamil???
ada x sahabat rasai pengalaman cmni atau pernah dgr pengalaman kawan2??
nak percaya,susah gk kalau xde bukti drpda kajian saintifik kn..hihi 
sbb secara logiknya suami istri tidk mempunyai perkaitan darah atau genetik keturunan.
taknak percaya pun xbleh gk..sbb org tua2 ckp,pembawakan anak...ada jgk pernah baca dlm mr google nih yg suami alahan truk ,isteri hamil anak pertama.. ada gk yg ckp kdg2 suami xnk istri tanggung kesakitan tu, mohon pada Allah dipindahkan kesakitan tu pada si suami..
tp macamana pun,itu semua kerja Tuhan.dia sebaik2 perancang..

mcm ana,seyesli xde rasa sakit apa2 spnjang hamil ni..ana pun heran la jgk kn..tp bersyukur sgt2 sbb xde gngguan ape2 dan boleh buat keje dgn sng..hihi

tp yang ana heran bin ajaib,sepanjang ana hamil ni,suami lak sakit macam2...
pening..sakit kepala..sakit pinggang..sakit belakang..demam..dan bermacam2 sakit lg lh..
ana pikir mungkin semua sakit yang sepatutnya ibu mengandung rasai goes to my hubby..
really pity him..

mggu lepas 3 hari xbgun..terlepek jer atas tilam..bgun mndi,mkn,solat..pastu baring balik..
katanya lenguh 1 bdn..lenguh pinggang..duduk sekejap jer,pastu kena baring dh sbb sakit..
kesian sgt2..tiap2 malam kepala berat n pening..badan xpyh ckp la..mmg panas sgt2...
air cap badak,100plus mmg ada kt tepi tilam...

kesian kn???tp ana pn xtw nk buat mcm mana..sedih pun ada tgk hub cmtu..

ya Allah,permudahkan urusan kami dunia akhirat,sembuhkanlh kesakitan kami..hanya Engkau yang maha Penyembuh.tiada yang lain yang berkuasa menyembuhkan segala penyakit kecuali Engkau ya Allah.
Amin..

wassalam

No comments:

Post a Comment